YGS'ye 📒 Son 1 Ay | 🎧 Kulaklığım Nerede?



Şu dünyanın sesini kısalım da biraz müziğin sesini açalım. Dünya bazen boş konuşuyor. Bana geçen YGS'ye bir ay kaldığını söyledi, bak onlar çalışıyor sen de çalış dedi. Car car konuştu. Youtube da videolar da koydurmuş güzel bir üniversite için günde 8 saat ders çalışın diye tavsiyeler. Bir kere benim günüm 8 saat değil, matematiğin iyi değil herhalde Dünya, bence sen biraz ders çalış.

Okulu, uykuyu, yemeği vs. çıkar kalıyor 3 veya 4 saat bunu da ders çalışmaya ayırsam ben ne zaman yaşayacağım. Ha banane sistem bu, diyorsun. İyi n'apalım.

Benim şuan en büyük derdim ne biliyor musun, Dünya? Kulaklığım nerede? Az önce buralara koymuştum. Radyoda ne var acaba? Of kulaklık birbirine karışmış, kim çözücek bu düğümleri? Çok dertliyim çok... Şu TV'nin sesini kısar mısınız? hala YGS diyor ya. Haberlere bile çıkmış şu YGS. En iyisi odama gitmek.

-Psikolojim baya iyi gördüğünüz gibi 😆😲😱

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler hepimize kolay gelsin hepimizin sınavları farklı olsa da =)

      Sil
  2. Çok daraldığınız zaman; dua edin yeter. Hem kendiniz hem de tüm insanlar için. Çünkü her insanın bir sıkıntısı var... Dualarla rahatlarız ve işimizi Allah'a bırakırız.

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok sıkıntılı bir sınav dönemi geçirmiştim. Ama inan o günleri bile bazen çok arıyorum. Galiba büyümek kötü bir şey...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük kalıp çizgi film izlemek vardı şimdi =D

      Sil
  4. Sakin ol ve matematiğe odaklan adamım. :)

    YanıtlaSil
  5. Kolay gelsin, umarım dilediğin gibi geçer sınav. Ben de 2 sene sonra gireceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sana da kolay gelsin şimdiden hazırlanmaya başlamanı tavsiye ederim her şeyi son yıla yükleyince çok karışık ve düzensiz geçiyor günler =)

      Sil
  6. Bu da bir bakış açısı tabi ama güzelmiş :) fakat şu da bir gerçek sisteme uyacaksın ki sistemi değiştirmek için şansın olsun :) başarılar dilerim sana ve hepimizde ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi en zor olanı o zaten, keşke başka bir yolu olsa :/

      Sil
  7. Allah yardımcın olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun hepimizin yardımcısı olsun =)

      Sil
  8. Zorlu bir zaman evet. Bu kadar ders bana yeterli diyebileceğin kadar çalış. 8 saat çalışanları anlayamadım hiç jjsgs kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna motive olmak baya zor 15dk bile test kitabına bakamıyorum oturup düşünüp plan yapmam ne istediğimi bilmem lazım onu da şu aralar yapasım yok :/ saolun.

      Sil
  9. ahahah hitap şeklimiz ne kadar benzer. Bende dünyalılar diyorum. (okuyucu gülüyor) Sen o sekiz saat çalışıyorum on saat çalışıyorum diyenlere bakmamaya çalış. Biliyorum zor bende aynı yollardan yakın bir zamanda geçtim. Hele o baskının altında birde herkesin sana ekstra baskı uygulaması insanı çıldırtmaya yetiyor.
    En doğrusunu yapıyorsun. Tak kulaklığını, kapa gözlerini. Görme duyma kimseyi. Bildiğin yolda ilerlemeye devam et.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Ben de sizin blogunuza göz attım, sherlock falan derken baya tarzımızda benziyor, yazılarınızı takipteyim =)

      Sil

Yorum Gönder